Vybrané reference našich klientů

Připravili jsme přehled toho nejlepšího, co se nám v posledních měsících podařilo pro naše klienty vytvořit. Projděte si vybrané případové studie a hodnocení spolupráce z úst našich zákazníků.

SCONTO Nábytek
Co-development jako nový způsob vývoje e-shopů na míru

Posílení pozice na trhu, vybudování programátorského in-house týmu, rozvoj omnichannel strategie a svoboda. To jsou hlavní benefity, které firmě Sconto Nábytek přinesl co‑development nového e‑shopového řešení. Dnes je Sconto nezávislé jak na své mateřské společnosti, tak na dodavateli e‑shopu a je schopné si jej samo spravovat. Po spuštění nového e-shopu se Scontu zvýšila návštěvnost na mobilních zařízeních o 96,5 %,

Přečíst si case study
EMOS
B2B a B2C platformy šité na míru elektro sortimentu

Při spolupráci se společností EMOS pro nás bylo výzvou v krátkém čase vytvořit dvanáct B2B a B2C domén v sedmi jazycích tak, abychom vše stihli před hlavní sezónou a vypršením licence u předchozího poskytovatele. Výsledky na sebe nenechaly dlouho čekat, krátce po spuštění nového e‑shopu jsme evidovali 40% nárůst konverzního poměru a 9% zvýšení průměrné hodnoty objednávky.

Přečíst si case study
TROPIC Fishing
Nový e-shop, rebrand, SEO, automatizace

Více než 10 let fungující technologie již vykazovala technologické nedostatky, neumožňovala dlouhodobou technickou podporu a personální a know-how udržitelnost. Po implementaci nového e-shopu na verzi Shopsys Commerce Cloud je Tropic Fishing jedním z našich nejrychlejších e‑shopů, je povyšovatelný, škálovatelný a jeho organický konverzní poměr se po spuštění nového e-shopu zvýšil téměř o 22 %.

Přečíst si case study
RŮŽOVÝ Slon
Poimplementační péče o e-shopy na míru

Před 3 lety se majitel sexshopu Růžový Slon rozhodl zbořit stávající e-shop a pustit se do vývoje nového úplně od začátku. Díky tomu RůžovýSlon.cz dvojnásobně vyrostl, stal se několikanásobným vítězem ankety ShopRoku a v obratu přeskočil stamilionový milník. V případové studii se dozvíte, jak probíhá spolupráce po spuštění nového e-shopu na míru. V tomto případě zaměřená především na optimalizaci performance.

Přečíst si case study
STUDIO 51
Nové e-shopy, které zásobují svět lechtivou radostí

Studio 51 je česká společnost zabývající se online prodejem erotického zboží. Její portfolio tvoří tři e-shopy v čele se značkou Sexshop 51. Naším úkolem bylo vytvoření 3 zcela nových e-shopů (každý z nich ve 3 jazykových mutacích) s inovovaným designem, funkcemi vytvořenými na míru a jednotným administračním panelem. Dva měsíce po spuštění vzrostl počet konverzí o 45 %, o 30 % se zvýšil počet nákupů z mobilních zařízení.

Přečíst si case study
DÉMOS
Nový B2B e-shop pro předního dodavatele pro výrobu nábytku

Pro předního mezinárodního dodavatele materiálů pro výrobu nábytku, jehož roční obrat přesahuje 4 miliardy korun (2017), jsme v rámci inovování platformy Démos24Plus vyvíjeli pokročilé B2B funkcionality. Mezi nejzajímavější patří konfigurátor ceníků, možnosti úpravy práv jednotlivých zaměstnanců, rozpad košíku na více objednávek, více košíků, rychlé vkládání zboží do košíku apod.

Přečíst si case study