Proč stavět nový eshop se Shopsys?

Online marketing

vč. Facebook & Instagram Ads, SEO, zbožové srovnávače, e-mail marketing, social media, copywriting.

Datová analýza

Podrobná analýza chování zákazníků, jejich pohybu na vašem webu a pokročilá segmentace dle parametrů produktů.

UX/CX + CRO

Optimalizace konverzního poměru pro váš uživatelsky (UX) a zákaznicky (CX) přívětivý e-shop od Shopsysu.

Design a wireframy

Drátěné modely a grafické návrhy uživatelského rozhraní (UI) e-shopů a B2B portálů. Design od nás podpoří vaši značku a odliší ji od konkurence.

Analytika pro zadání projektu

Vypracování základního zadání s minimální funkcionalitou pro spuštění nového e-shopu na míru.

Progresivní webové aplikace

Kombinace toho nejlepšího z responzivních webů a mobilních aplikací. Možnost přidání na mobilní plochu bez potřeby instalace.

Principy spolupráce s Shopsysem

1

Extra rychlé spuštění portálu

Váš B2B portál bude spuštěn extra rychle. Od podpisu smlouvy, v závislosti na podrobnějších informacích od vás, typicky za 4 až 6 měsíců (při standardním vývoji B2B portálu na míru jde o 9-18 měsíců). Rychlé spuštění portálů razantně snižuje náklady ušlé příležitosti.

2

Nízká počáteční investice

B2B portály stavěné na řešení Shopsys B2B Commerce Cloud jsou zhruba 3x levnější než při běžném vývoje na míru. Rozpočet zahrnuje spuštění portálu s vlastním UX a designem, integrací s ERP systémem, přizpůsobením funkcionalit a projektovým managementem.

3

Předvídatelné “all-in-one” provozní náklady

Provozní náklady závisí na vašich prodejích a jejich relativní výše klesá s rostoucím obratem. Provozní poplatek zahrnuje škálovatelnou infrastrukturu v cloudu, zálohy, licenční poplatky, maintenance, opravy, updaty (volitelně) a dedikovaného Client Success Managera.

4

Minimalizovaná rizika

Jelikož je Shopsys B2B Cloud Commerce postaven nad škálovatelným open-source e‑commerce frameworkem, nehrozí vám vendor lock-in , což v kombinaci s nízkými počátečními náklady a předvídatelnými náklady na provoz znatelně snižuje vaše rizika.

Sconto

Schopné si jej samo spravovat. Po spuštění nového e-shopu se Scontu zvýšila návštěvnost na mobilních zařízeních o 96,5 %.

Nezávislé jak na své mateřské společnosti, tak na dodavateli e‑shopu

123
dsfasd fasdfa
68
fasd asdfasdfa
66
fa asdfa fdasdfjasdlůf

Náš tým

Petr Svoboda

Design & UX specialist

Petr je hlavním marketingovým stratégem klientů, odborníkem na datovou analytiku a UX. Má 7 let zkušeností s uživatelskými výzkumy, návrhy informační architektury, designem a následujícím testováním. V online marketingu už působí 15 let. Než posílil řady v pardubické pobočce Shopsysu, sbíral zkušenosti například při spolupráci s e-shopy el-nino.cz, nalede.cz a jako projektový manažer v Edera Group.

Martin Valenta

Design & UX specialist

Martin se specializuje na CRO, UX & design pro velké e-shopy. V Shopsysu pracuje od roku 2017 a jeho práci si můžete prohlédnout například na e-shopech B2B Partner, Superzoo, Office Depot a Happy End. Dříve pracoval jako designér pro globálního leadera personalizovaného tisku GMC a podílel se na přípravě nové homepage pro centrum.cz. Martin taktéž sídlí na naší pobočce v Pardubicích.