Zvyšujte dlouhodobě obchodní úspěšnost, návštěvnost a konverzní poměr svého e-shopu. Využijte naši komplexní nabídku služeb a špičkových odborníků pod jednou střechou.
vč. Facebook & Instagram Ads, SEO, zbožové srovnávače, e-mail marketing, social media, copywriting.
Podrobná analýza chování zákazníků, jejich pohybu na vašem webu a pokročilá segmentace dle parametrů produktů.
Optimalizace konverzního poměru pro váš uživatelsky (UX) a zákaznicky (CX) přívětivý e-shop od Shopsysu.
Drátěné modely a grafické návrhy uživatelského rozhraní (UI) e-shopů a B2B portálů. Design od nás podpoří vaši značku a odliší ji od konkurence.
Vypracování základního zadání s minimální funkcionalitou pro spuštění nového e-shopu na míru.
Kombinace toho nejlepšího z responzivních webů a mobilních aplikací. Možnost přidání na mobilní plochu bez potřeby instalace.
Váš B2B portál bude spuštěn extra rychle. Od podpisu smlouvy, v závislosti na podrobnějších informacích od vás, typicky za 4 až 6 měsíců (při standardním vývoji B2B portálu na míru jde o 9-18 měsíců). Rychlé spuštění portálů razantně snižuje náklady ušlé příležitosti.
B2B portály stavěné na řešení Shopsys B2B Commerce Cloud jsou zhruba 3x levnější než při běžném vývoje na míru. Rozpočet zahrnuje spuštění portálu s vlastním UX a designem, integrací s ERP systémem, přizpůsobením funkcionalit a projektovým managementem.
Provozní náklady závisí na vašich prodejích a jejich relativní výše klesá s rostoucím obratem. Provozní poplatek zahrnuje škálovatelnou infrastrukturu v cloudu, zálohy, licenční poplatky, maintenance, opravy, updaty (volitelně) a dedikovaného Client Success Managera.
Jelikož je Shopsys B2B Cloud Commerce postaven nad škálovatelným open-source e‑commerce frameworkem, nehrozí vám vendor lock-in , což v kombinaci s nízkými počátečními náklady a předvídatelnými náklady na provoz znatelně snižuje vaše rizika.
Petr je hlavním marketingovým stratégem klientů, odborníkem na datovou analytiku a UX. Má 7 let zkušeností s uživatelskými výzkumy, návrhy informační architektury, designem a následujícím testováním. V online marketingu už působí 15 let. Než posílil řady v pardubické pobočce Shopsysu, sbíral zkušenosti například při spolupráci s e-shopy el-nino.cz, nalede.cz a jako projektový manažer v Edera Group.
Martin se specializuje na CRO, UX & design pro velké e-shopy. V Shopsysu pracuje od roku 2017 a jeho práci si můžete prohlédnout například na e-shopech B2B Partner, Superzoo, Office Depot a Happy End. Dříve pracoval jako designér pro globálního leadera personalizovaného tisku GMC a podílel se na přípravě nové homepage pro centrum.cz. Martin taktéž sídlí na naší pobočce v Pardubicích.