ShopSys.cz    ShopSys blog

Vyhledávání v blogu
Nalezené články:

ShopSys blog

Informace z e-commerce trhu, rady a tipy, informace o ShopSys.

Rubriky
Články
  • 7 příkladů, jak přivést zákazníka <nobr>k akci</nobr> 

    7 příkladů, jak přivést zákazníka k akci

    27. 4. 2015

    Máte odladěnou vstupní stránku, dostatek návštěvníků, ale počet objednávek je nižší, než jste očekávali? Možná vašemu eshopu chybí jednoznačná výzva k akci.


    Autor: Mgr. Radek Šikýř    Rubrika: Rady a inspirace
    Celý článek
  • Prodávejte na Instagramu! 

    Prodávejte na Instagramu!

    17. 4. 2015

    Na Instagram chodí uživatelé třeba pro inspiraci při tvorbě nového šatníku, ale co kdyby si ty skvělé věci mohli koupit přímo ze svého newsfeedu během scrollování? Už nějaký čas je to možné. Ukážeme vám několik příkladů e-shopů, které už takhle prodávají.


    Autor: Jan Randus    Rubrika: Rady a inspirace
    Celý článek
  • Březnový Eshopista: Dominance vyhledávačů se Kytarám nelíbí, hledají nové kanály 

    Březnový Eshopista: Dominance vyhledávačů se Kytarám nelíbí, hledají nové kanály

    16. 4. 2015

    Ve čtvrtek 26. března se v prostorách restaurace Danubio odehrál již druhý Eshopista roku 2015. Tentokrát s majitelem a zakladatelem společnosti Kytary.cz Janem Pilsem a jejich marketingovým ředitelem Filipem Černým. Jak to probíhá, když firmu založí samouci a hudební nadšenci?


    Autor: Petr Štverka    Rubrika: Rady a inspirace
    Celý článek
  • 5 strategií pro budování značky, kterými se odlišíte od konkurence 

    5 strategií pro budování značky, kterými se odlišíte od konkurence

    13. 4. 2015

    Eshopy dnes řeší problém, které tradiční prodejní kanály neznají. Zákazníci si mohou jednoduše srovnávat nabídky a zjišťovat, která z nich je nejvýhodnější. Pozornost se přesouvá od přímé propagace značky směrem ke snaze vyhovět spotřebiteli cenou, což je dlouhodobě neudržitelné.


    Autor: Mgr. Radek Šikýř    Rubrika: Rady a inspirace
    Celý článek
  • Navyšte prodeje pomocí moderní psychologie 

    Navyšte prodeje pomocí moderní psychologie

    5. 4. 2015

    Psychologie se v prodejích na internetu i mimo něj používá řadu let. Lidé si však na zažité formy použití postupně zvykají a dnešní eshopy musí reagovat. Ukážeme aktuální trendy v této oblasti a potenciál do budoucna.


    Autor: Mgr. Radek Šikýř    Rubrika: Rady a inspirace
    Celý článek
  • Únik dat a preventivní opatření 

    Únik dat a preventivní opatření

    3. 4. 2015

    (AKTUALIZOVÁNO 4. 4. 2015 15:17) Byli jsme upozorněni, že databáze jednoho z našich e-shopů s kosmetikou na starší verzi ShopSys 3 byla cíleně napadena třetí stranou. Té se podařilo získat přístup k databázi. Jedná se o praktiku, která se bohužel v poslední době stává na internetu velmi častou. Situaci aktivně řešíme a rádi bychom Vám prostřednictvím tohoto článku přinesli aktuální informace.


    Autor: Matěj Kapošváry    Rubrika: ShopSys
    Celý článek
  • Novinky e-commerce trhu - březen 2015 

    Novinky e-commerce trhu - březen 2015

    31. 3. 2015

    První jarní měsíc oblažil e-shopping zprávou o poklesu poplatků za platbu kartou, novinkami v oblasti mobilního vyhledávání a upozorněním, že elektronická evidence tržeb se bude týkat i e-shopů. Vodafone cítí ve vodě krev a obětem evidence tržeb nabídne aplikaci ePokladna. Groupon všem předvedl, jak prodat bez ohledu na trolly. Amazon se spřáhl s Alibabou. Zoot rozšířil marketing o lifestylový magazín a na lehce předimenzovaný trh online rozvozu potravin vstoupil další hráč - Košík.cz.


    Autor: Mgr. et Mgr. Daniel Beránek    Rubrika: Novinky z e-commerce trhu
    Celý článek
  • Důležité dny pro marketing e-shopů v roce 2015 

    Důležité dny pro marketing e-shopů v roce 2015

    20. 3. 2015

    V letošním roce lze nalézt několik zajímavých příležitostí pro váš marketing. Sepsali jsme je a vytvořili z nich přehledný kalendář, který si můžete vytisknout a pověsit na viditelné místo. Současně přinášíme informace, jak takové dny využít.


    Autor: Mgr. Radek Šikýř    Rubrika: Rady a inspirace
    Celý článek
  • Jak řídit rozvoj a vývoj e-shopu 

    Jak řídit rozvoj a vývoj e-shopu

    17. 3. 2015

    Je lepší něco pořádně naplánovat a pak celé najednou udělat, nebo dělat kousek po kousku a stále vylepšovat? Takto jednoduše se dá naznačit rozdíl mezi hlavními možnostmi vývoje - vodopádem a agilním vývojem.


    Autor: Ing. Lukáš Heinz    Rubrika: Rady a inspirace, ShopSys
    Celý článek
  • Uzpůsobte svůj web pro mobily, Google vás upřednostní 

    Uzpůsobte svůj web pro mobily, Google vás upřednostní

    12. 3. 2015

    Chytrý mobilní telefon je dnes nezbytným společníkem stejně jako nůž pro pravého zálesáka. Google to ví a pro „své“ uživatele udělá cokoliv. A tak od 21. 4. bude tento vyhledávač celosvětově upřednostňovat ve výsledcích tzv. responzivní weby.


    Autor: Martina Ščuková    Rubrika: Rady a inspirace
    Celý článek


Aktuální novinky a tipy z e-commerce

Zajistěte si pravidelný přísun novinek z e-commerce a tipů pro e-shopy do Vašeho mailu! Přihlašte se k odběru našeho newsletteru. ukázka