Proč spoluvyvíjet nový projekt s Shopsysem?

Pomůžeme vám s realizací optimalizací jakékoliv fáze vašich projektů.
Nabízíme konzultace, analýzy, návrh a výběr řešení, vypracování projektových zadaní a řízení vývoje v oblastech retailu i e‑commerce, interních firemních procesů, prodejních a komunikačních technik, podpůrných systémů prodeje a provozu.

Ukážeme vám cestu, jak konečně převést omnichannel z papíru do reality.
Pomůžu se zaváděním omnichannel principů a procesů prodeje např. s využíváním různých kanálů, způsobů i technologií prodeje, zohledněním potřeb zákazníků i potřeb firmy a jejích pracovníků (tzn. prodej, poprodejní procesy a služby, logistika a podpora).

Pomůžeme vám nastavit ten správný mindset pro úspěch v dnešní e-commerce.
Je důležité nepřemýšlet o e-shopu jako o konkurentovi, ale jako o partnerovi a adaptovat „kamenné” prodejny a online kanály do onlife doby.

Jak vyvijame B2C / B2B eshopy na miru?

Naše služby

Omnichannel ikona

Omnichannel řešení a strategie

Mnoho předních maloobchodních hráčů se soustřeďuje na vstup do omnichannelu. To vyžaduje realizaci e-shopu na míru a jeho integraci s dalšími systémy. Díky vlastní open-source platformě a dlouholetým zkušenostem s řízením e‑commerce projektů můžeme efektivně plnit očekávání našich klientů. Pomáháme jim nejen po technologické, ale i strategické stránce.

Zjistit více
Digitální transformace ikona

Digitální transformace B2B firem

Popularita online nakupování ovlivňuje očekávání velkoobchodních zákazníků. V praxi to znamená umožnit online nakupování firemním zákazníkům prostřednictvím B2B e-shopů. Jeho vytvoření vede k zefektivnění procesů uvnitř firmy, zlepšení zákaznické zkušenosti a zvýšení ziskovosti. Během digitální transformace zákazníka vystupujeme v roli technologického a konzultačního partnera.

Zjistit více
Co-development ikona

Co-development a budování týmu

Stát se lídrem v oblasti omnichannel prodeje vyžaduje vybudování týmu složeného nejen z e‑commerce specialistů, ale i z technologických odborníků. Z našich zkušeností vyplývá, že prvotní co‑development projektu je nejlepší cestou, jak školit budoucí programátory pro další agilní vývoj e‑shopu na naší platformě Shopsys Framework.

Zjistit více
Datová analytika ikona

Zvyšování obchodní výkonnosti

Předimplementační analýza, navržení informační architektury webu a designu by měly předcházet vývoji každého e-commerce projektu. Pro zvyšování obchodní úspěšnosti nového e-shopu je nutná kontinuální práce s daty a kampaněmi. Naši specialisté na výkonnostní marketing, grafiku a UX pomáhají klientům s další optimalizací projektu.

Zjistit více

Náš tým

Petr Svoboda

Design & UX specialist

Petr je hlavním marketingovým stratégem klientů, odborníkem na datovou analytiku a UX. Má 7 let zkušeností s uživatelskými výzkumy, návrhy informační architektury, designem a následujícím testováním.
V online marketingu už působí 15 let. Než posílil řady v pardubické pobočce Shopsysu, sbíral zkušenosti například při spolupráci s e-shopy el-nino.cz, nalede.cz a jako projektový manažer v Edera Group.

Martin Valenta

Design & UX specialist

Martin se specializuje na CRO, UX & design pro velké e-shopy. V Shopsysu pracuje od roku 2017 a jeho práci si můžete prohlédnout například na e-shopech B2B Partner, Superzoo, Office Depot a Happy End. Dříve pracoval jako designér pro globálního leadera personalizovaného tisku GMC a podílel se na přípravě nové homepage pro centrum.cz. Martin taktéž sídlí na naší pobočce v Pardubicích.