Omnichannel řešení a strategie

Obchodní strategie zaměřené pouze na jednokanálový nebo multichannel prodej již nejsou schopné držet krok se současnými a budoucími maloobchodními trendy. Aby retaileři mohli svým zákazníkům poskytnout co nejlepší nákupní zážitek, musí přejít k omnichannel prodej.

Proč implementovat omnichannel řešení s Shopsysem?

  • Budete těžit z mnoha let našich zkušeností s navrhováním e-commerce řešení.
  • Díky neomezenému škálování, customizovatelnosti a povyšování bude váš e-shop připraven na budoucí růst i všechny změny, které přijdou. Ještě se nám nestalo, aby nás klient opustil proto, že nás „přerostl“.
  • Omnichannel projekty zakládáme na inovativních, ale již osvědčených technologiích, které lze bez problému integrovat do vašeho současného ekosystému (PIM, CRM, ERP atd.)
  • Naše platforma je otevřená, tudíž se nemusíte bát závislosti na dodavateli, tzv. vendor lock-inu.
  • Najmout si nás, je jako najmout si e-commerce ředitele s desetiletými zkušenostmi z mnoha velkých e-shopů.

Naše služby

Omnichannel audit

Jako první v České republice jsme začali provádět audity společností z hlediska úrovně připravenosti na realizaci omnichannel strategie. Díky našemu auditu zjistíte, jak jsou na tom vaše prodejní kanály ve vztahu k omnichannel prodeji, a kde je prostor pro zlepšení.

Omnichannel platforma

Naša platforma byla od samého začátku navržena tak, aby splňovala požadavky potřebné k omnichannel prodeji. Díky využití headless a lean architektury je možné ji integrovat s ostatními systémy jako je ERP, PIM, WMS atd.

Služby integrace IT systémů

Víme, že implementace omnichannel strategie často vyžaduje integraci mnoha IT systémů. I s tím vám pomůžeme. To, co je v našich kompetencích uděláme my, zbytek přenecháme důvěryhodným partnerům, kteří jsou odborníky v jednotlivých oblastech.