Další služby pro váš úspěch

Umíme daleko více, než jen programovat skvělé e-shopy. Před stavbou e-shopu vás provedeme strategickou přípravou a vše důkladně zanalyzujeme. Poznáme klíčové prvky vašeho podnikání a navrhneme celé dílo tak, aby plnilo vaše businessové cíle. Po spuštění e-shopu navrhneme další optimalizace a marketingovou podporu tak, aby obchodní výkon vašeho e-shopu rostl.

Strategie, analytika a návrh

Provedeme strategický výzkum, datovou analytiku a další kroky tak, abychom poznali vaše podnikání, zákazníky a problémy, které řeší. Navrhneme dílo, které zapadne do vašich interních procesů a pomůže vám růst. K tomu využíváme strategické a analytické techniky.

1

Uživatelský výzkum

Společný workshop odhalí potřeby a hypotézy k dalšímu výzkumu. Získáme tak přesnou definici cílů a požadavků, na které budeme moci v dalších krocích stavět potřebné řešení.

2

Drátěné modely

Funkční a obchodní požadavky celého díla rozvrhneme do drátěných modelů. Poznáme tak do detailu všechny vaše potřeby a můžeme na ně vhodně reagovat ještě dříve, než se pustíme do tvorby grafického návrhu.

3

Design

Zpracované podklady usnadní našim odborníkům tvorbu finálního designu, který bude nejen líbivý, ale hlavně funkční. Hladce provede zákazníka celým nákupem a vám tak naplní vaše obchodní a marketingové cíle.

4

CRO analýza

Díky moderním nástrojům a naší expertízy odhalíme místa, kde je možné zvýšit efektivitu vašeho e-shopu. Popíšeme je a navrhneme kroky, které vám přinesou lepší výsledky. Po implementaci daných změn celé kolo opakujeme. Tím můžeme kontinuálně vylepšovat celý projekt.

5

A/B testování

Právě A/B testování nám umožní ověřit, že jednotlivé úpravy přinesou zvýšení konverzního poměru nebo jiné businessové výsledky. Kontinuální A/B testování umožňuje posouvat hranice obchodní výkonnosti e-shopu dál a dál.

6

Výkonnostní marketing

Náš tým odborníků na výkonnostní marketing má mnohaleté zkušenosti s malými, středními i největšími e-shopy v ČR. Přivedeme na váš e-shop nové zákazníky a zvýšíme tak obrat vašeho podnikání.

Kontinuální rozvoj projektu je hlavním prvkem jeho úspěchu. Internetový obchod je třeba neustále rozvíjet a to na základě podložených dat a jasných cílů.