Případová studie:
B2B Partner

Podívejte se, jak jsme společnosti B2B Partner díky novému e-shopu pomohli upevnit přední pozici na trhu a meziročně navýšit objednávky o více než 40%.

1274 odpracovaných hodin
484 úkolů na projektu
80 hodin měsíční paušál na další rozvoj
Představení projektu

Od roku 2008 nabízí B2B Partner komplexní sortiment pro vybavení provozů a kanceláří. Pomáhá firmám, které se chtějí zbavit starostí s vybavením skladů, dílen, budov.

Nabízí více než 15 000 produktů pro vybavení kanceláře, skladů, dílen a budov, přičemž většina sortimentu je připravena skladem ihned k dodání. Disponuje vlastními skladovacími prostory s kapacitou 7 654 paletových míst na 15 000 m2. Vybavení pro firmy nabízí nejen v ČR, ale také na Slovensku a v Polsku, kde nabízí veškerý svůj sortiment.

Předchozí řešení

Předchozí e-shopové řešení, které B2B Partner používal, nebylo již dále vyhovující. Jednalo se o kanadský produkt, takže mu chyběly základní funkce, které se běžně v ČR používaly a používají (např. exporty pro lokální vyhledávače zboží, platba platebními kartami prostřednictvím lokálních platebních bran). Nebylo možné jej v ČR dále rozvíjet a jakékoliv požadavky na úpravu s sebou nesly velkou administrativní zátěž především z pohledu nutnosti komunikace se zahraničním správcem.

Celkem 1195 odpracovaných hodin
179
Propojení na IS
184
Implementace designu
532
Individuální úpravy
220
Ladění úprav

Proces implementace

Implementace dohodnutého řešení započala již koncem roku 2013, a to po detailní a komplexní analýze potřeb klienta. Následně během prvních tří kvartálů roku 2014 probíhala velmi náročná a složitá realizace všech specifikovaných funkcí, mimo jiné obsahujících robustní napojení na informační systém. Za tuto dobu jsme se dostali na celkový čas převyšující 800 hodin práce, za kterými stojí již zmíněné napojení na informační systém, tvorba mnoha individuálních modulů, nastavení jazykových mutací nebo vytvoření sesterského webového projektu.

Následně jsme od konce roku 2014 pokračovali ve specifikaci nově vzniklých požadavků a plánovali jejich nasazení. Z této analýzy vznikl další souhrnný soupis dodatečných požadavků, jejichž nasazení trvalo bezmála tři měsíce. Celkově se tak již náročnost implementace celého řešení přibližuje magické hranici jednoho tisíce odpracovaných hodin.

„Shopsys považujeme za rychlou a spolehlivou e-commerce platformu. Tým, který za ním stojí, vnímáme jako partnera, na kterého se můžeme obrátit s našimi požadavky na úpravy. Ty vznikají mimo jiné na základě sledování potřeb našich zákazníků, chování návštěvníků na webu a současných e-commerce trendů.”

Robert Reček
webmaster a společník, B2B Partner s.r.o.

O naší spolupráci

„B2B partner má u Shopsys paušál na desítky programátorských hodin měsíčně, což je skvělý způsob, jak zajistit kontinuální zlepšování.”

https://www.shopsys.cz/wp-content/uploads/2018/04/Webp.net-resizeimage.png
Martin Kuchař
Sales representative, Shopsys

„Pro zákazníka jsme vymysleli a naimplementovali speciální systém, díky kterému budou moci jeho běžní i B2B zákazníci rychle objednávat oblíbené nebo často používané produkty. Vyvinuli jsme novou stránku pro rychlé objednávky, kde mohou zákazníci vložit katalogová čísla produktů, a rovnou si tak naplnit svůj košík. Nemusí zdlouhavě procházet celý strom kategorií a produkty vyhledávat.“

Libor Plucnar
Programátor, Shopsys

Jakých jsme dosáhli výsledků?

B2B Partner získal moderní portál, který je připraven růst dále spolu se společností. I díky dalším marketingovým aktivitám došlo k meziročnímu růstu objednávek až o 50%.

+41%

meziroční nárůst návštěv na české mutaci webu

+46%

meziroční nárůst objednávek na české mutaci webu

+57%

meziroční nárůst objednávek na slovenské mutaci webu

Multidoménové a multijazyčné řešení

Tři jazykové mutace a dva projekty B2BPartner.cz a DomaJeDoma.cz s odlišným designem i sortimentem. To vše může klient díky aplikaci ShopSys spravovat skrze jednu administraci a jedno napojení na informační systém.

Propojení webu a IS

A s tím související výrazné zrychlení zpracování objednávek a minimalizace administrativních prací.

Jedna data pro online i tisk

Díky individuální úpravě je možné jednoduše využívat popisy produktů k přípravě tištěného katalogu.

Napojení na ARES

Chytrý formulář, kontrola adres, rychlé vyplnění formuláře zákazníkem.

Exporty pro vyhledávače zboží

Automatizované posílení prodeje skrze nové kanály.

Zlepšená forma prezentace zboží

Řada filtrů, modifikací, objednávkový formulář, nákupní rádce, srovnání produktů a vlastní seznam oblíbeného zboží.

Online chat

Pro prvotřídní a realtime zákaznickou péči.

Chcete také ziskový e‑shop?