Office Depot

lídr na trhu kancelářských potřeb v České republice i v Evropě

Zpět na seznam referencí

Logo Office Depot

Klient: Office Depot, s.r.o.

Realizováno: Srpen 2015

Dodávané služby:

tvorba designu
implementace designu
napojení na IS
napojeni na dodavatele
úpravy na míru
programové moduly
emarketing
analýza řešení

Popis reference

Spolupráce s Office Depot byla příležitostí ukázat, jak má podle nás vypadat současný e-shop. Plná responzivita, zabezpečení skrze https protokol a jednoduchost nákupu jsou aspekty, které ocení uživatel, a které budou již brzy naprostým standardem.

Klíčové vlastnosti tohoto řešení:

 pokročilé vyhledávání a filtrování
 zajímavé B2B funkce
 plná responzivita
 komplexní napojení na IS
 agilní vývoj

  "Web nám tvoří přes 60 % smluvních prodejů, přímé prodeje jsou pak realizovány téměř výhradně přes něj. Našemu e-shopu tak věnujeme obrovskou pozornost. Jeho nová verze proto patří mezi to nejmodernější v českém e-commerce," říká o novém webu Marcel Schmidt, Direct sales manager společnosti Office Depot.  

 

Pokročilé vyhledávání a filtrování
Velký důraz byl kladen na jednoduché vyhledávání a objednání zboží. Každý zvolený parametr automaticky v reálném čase mění výsledky vyhledávání díky ajaxovému parametrickému filtru, na webu se dá vyhledávat a rychle objednat zboží dle katalogových čísel z tištěných materiálů Office Depot, cartridge a tonery pak automaticky podle typu tiskárny. 

Zajímavé B2B funkce
B2B část webu obsahuje rozličné vychytávky, například specifický pricing pro konkrétního zákazníka. Ten může mít jinou cenu u daných produktů či kategorií. Funkce opakované objednávky umí navíc B2B zákazníkům nabídnout vhodné alternativní zboží, pokud není některá z položek dostupná. 

Plná responzivita

OfficeDepot Responsive

Sofistikované napojení na informační systémy
Právě v plně automatizovaném a obousměrném napojení na různé zdroje a informační systémy Office Depot spočívala technologická náročnost celého projektu. Z jednoho systému jsou přijímána data parametrů, z jiného cenotvorba, z dalšího databáze zákazníků. Většina propojení je realizovaná pomocí WebServices. Součástí implementace byla také příprava serveru, který má ShopSys ve své správě.

  “Na server byly před spuštěním provedeny bezpečnostní, penetrační a zátěžové testy, aby všechny služby splňovaly přísná kritéria,” říká Lukáš Havlásek, provozní ředitel ShopSys.  
 

Agilní vývoj

Projekt byl intenzivně realizován 5 měsíců formou agilního vývoje, naprosto zásadní byly pravidelné konzultace s klientem, schvalování dílčích částí projektu a blízká kooperace technického týmu Office Depot a projektového týmu ShopSys.
 
"Díky agilnímu vedení projektu a průběžnému představování aplikace klientovi jsme dokázali včas identifikovat potřebné změnové požadavky a i s jejich zapracováním jsme dokázali splnit původní stanovený termín dokončení," dodává k náročnosti projektu Havlásek.
 
Office Depot
 
Office Depot je v Evropě dlouhodobě jedničkou na trhu s kancelářskými potřebami, stejnou pozici si drží v online prodejích. Jedním z důvodů úspěchu je i logistika, největší sklad kancelářských potřeb ve střední Evropě o rozloze více než 10 000 m² obsluhuje Office Depot zákazníky v České republice, Slovensku a Polsku. Díky propracovanému systému logistiky garantuje Office Depot jako jediný v oboru dodání zboží do druhého pracovního dne po celé ČR s velmi populární garancí „Zítra, nebo zdarma“. Svou pozici má posílit právě novým e-shopem.
 
 

  “Naším cílem bylo přinést zákazníkům o úroveň lepší službu, nákup na Officedepot.cz a .sk je tak jednodušší, rychlejší a bezpečnější než u valné většiny e-shopů v segmentu kancelářských potřeb,” uzavírá za Office Depot Marcel Schmidt.  
 

 

Náhledy na design

Aktuální novinky a tipy z e-commerce

Zajistěte si pravidelný přísun novinek z e-commerce a tipů pro e-shopy do Vašeho mailu! Přihlašte se k odběru našeho newsletteru. Ukázka