B2Bpartner.cz

vybavení pro kanceláře, sklady a dílny

Zpět na seznam referencí

Logo B2Bpartner.cz

Klient: B2B Partner s.r.o.

Realizováno: Srpen 2014

Dodávané služby:

tvorba designu
implementace designu
napojení na IS
úpravy na míru
programové moduly
analýza řešení
wireframe

Popis reference

Od roku 2008 nabízí B2B Partner komplexní sortiment pro vybavení provozů a kanceláří. Pomáhá firmám, které se chtějí zbavit starostí s vybavením skladů, dílen, budov.

Podívejte se, jak jsme společnosti B2B Partner pomohli stát se opravdovou špičkou mezi prodejci kancelářských a skladových potřeb.

 předchozí řešení
 zadání
 proces implementace
 výsledek
 nárůst návštěv a počtu objednávek
 další plánovaná vylepšení

  "ShopSys považujeme za rychlou a spolehlivou e-commerce platformu. Tým, který za ním stojí, vnímáme jako partnera, na kterého se můžeme obrátit s našimi požadavky na úpravy. Ty vznikají mimo jiné na základě sledování potřeb našich zákazníků, chování návštěvníků na webu a současných e-commerce trendů, " hodnotí spolupráci Robert Reček, webmaster a společník B2B Parter s.r.o.  
 

Předchozí řešení
Předchozí e-shopové řešení, které B2B Partner používal, nebylo již dále vyhovující. Jednalo se o kanadský produkt, takže mu chyběly základní funkce, které se běžně v ČR používaly a používají (např. exporty pro lokální vyhledávače zboží, platba platebními kartami prostřednictvím lokálních platebních bran). Nebylo možné jej v ČR dále rozvíjet a jakékoliv požadavky na úpravu nesly s sebou velkou administrativní zátěž především z pohledu nutnosti komunikace se zahraničním správcem.

Zadání
Cílem bylo vytvořit nové komplexní řešení na míru, které bude moci B2B Partner dále rozvíjet. Jelikož B2B Partner působí na několika trzích, bylo potřeba postavit e-shop multidoménově i multijazyčně. Nové řešení má naplnit cíle v podobě odstranění složitého mostu mezi kanadským dodavatelem a českým prodejcem. Kvalitní partner lokálního charakteru může pružněji reagovat na aktuální poptávku úprav. Sám se orientuje na českém trhu a může tak poskytnout zpětnou vazbu nejen k úpravám, ale i samotné tvorbě celé nové ecommerce platformě.

Proces implementace
Implementace dohodnutého řešení započala již koncem roku 2013, a to po detailní a komplexní analýze potřeb klienta. Následně během prvních tří kvartálů roku 2014 probíhala velmi náročná a složitá realizace všech specifikovaných funkcí, mimo jiné obsahujících robustní napojení na informační systém. Za tuto dobu jsme se dostali na celkový čas převyšující 800 hodin práce, za kterými stojí již zmíněné napojení na informační systém, tvorba mnoha individuálních modulů, nastavení jazykových mutací nebo vytvoření sesterského webového projektu.

Dle slov hlavního programátora projektu jsme vytvořili speciální nástroj pro rychlé objednávky. „Pro zákazníka jsme vymýšleli systém, díky kterému budou moci jeho běžní i B2B zákazníci rychle objednávat oblíbené nebo často používané produkty. Vyvinuli jsme novou stránku pro rychlé objednávky, kde mohou zákazníci vložit katalogová čísla produktů, a rovnou si tak naplnit svůj košík. Nemusí zdlouhavě procházet celý strom kategorií a produkty vyhledávat.“ Komentuje celý vývoj programátor Libor Plucnar.

Následně jsme od konce roku 2014 pokračovali ve specifikaci nově vzniklých požadavků a plánovali jejich nasazení. Z této analýzy vznikl další souhrnný soupis dodatečných požadavků, jejichž nasazení trvalo bezmála tři měsíce. Celkově se tak již náročnost implementace celého řešení přibližuje magické hranici jednoho tisíce odpracovaných hodin.

Výsledek
Implementace dohodnutého řešení započala již koncem roku 2013, a to po detailní a komplexní analýze potřeb klienta. Následně během prvních tří kvartálů roku 2014 probíhala velmi náročná a složitá realizace všech specifikovaných funkcí, mimo jiné obsahujících robustní napojení na informační systém. Za tuto dobu jsme se dostali na celkový čas převyšující 800 hodin práce, za kterými stojí již zmíněné napojení na informační systém, tvorba mnoha individuálních modulů, nastavení jazykových mutací nebo vytvoření sesterského webového projektu.

Multidoménové a multijazyčné řešení - správa více odlišných webu v jednom prostředí.

Propojení webu a IS - a s tím související výrazné zrychlení zpracování objednávek a minimalizace administrativních prací.

Jedna data pro online i tisk – díky individuální úpravě je možné jednoduše využívat popisy produktů k přípravě tištěného katalogu.

Napojení na ARES – chytrý formulář, kontrola adres, rychlé vyplnění formuláře zákazníkem.

Exporty pro vyhledávače zboží – automatizované posílení prodeje skrze nové kanály.

Zlepšená forma prezentace zboží – řada filtrů, modifikací, objednávkový formulář, nákupní rádce, srovnání produktů a vlastní seznam oblíbeného zboží.

Online chat – pro prvotřídní a realtime zákaznickou péči.

50% nárůst počtu návštěv z organického vyhledávání – díky precizní práci v oblasti SEO (specifické popisky zboží a kategorií, doplňkové texty, meta popisky).

Nárůst návštěv a počtu objednávek po přechodu na ShopSys
Tabulka ukazuje nárůsty návštěv a počtu objednávek za měsíce leden-červen v roce 2015 oproti stejnému období v roce 2014. Na růstu se podílely i další marketingové aktivity.

  meziroční nárůst návštěv meziroční nárůst objednávek
B2B CZ +41 % +46 %
B2B SK +26 % +57 %
B2B PL +207 % +174 %

  "B2B partner má u ShopSys paušál na desítky programátorských hodin měsíčně, což je skvělý způsob, jak zajistit kontinuální zlepšování," komentuje Martin Kuchař, projektový manažer ShopSys.  
 

Další plánovaná vylepšení
Prioritou ShopSys je pracovat s klienty dlouhodobě, navázat s nimi vztah a kontinuálně jim vylepšovat jejich e-shopy. Ani B2B Partner není výjimkou. V současné době pracujeme na implementaci následujících funkcionalit:

 responzivita dvojice sesterských projektů
 implementace remarketingových nástrojů
 překlady textů a přidání nástrojů k zjednodušení této práce
 napojení na slovenský registr ekonomických subjektů
 vytvoření modelových 3D katalogů produktů
 personifikace nákupního procesu

 

Náhledy na design

Aktuální novinky a tipy z e-commerce

Zajistěte si pravidelný přísun novinek z e-commerce a tipů pro e-shopy do Vašeho mailu! Přihlašte se k odběru našeho newsletteru. Ukázka