Chci nabídku Chci nabídku
Zkušení lidé a nejmodernější technologie
Díky spojení zkušeností našich certifikovaných PPC specialistů a jejich marketingové kreativity s nejmodernějšími technologiemi Shopsysu budou vaše kampaně chytřejší a efektivnější než kdy dříve.
Otevřenost, důvěra a 100% spolehlivost
Naše správa PPC kampaní má jasně dané procesy, díky kterým máme vaše kampaně trvale pod kontrolou. Můžeme proto rychle reagovat a řešit různorodé situace včas.
Aktivity realizované na vašich kampaních si můžete prohlédnout ve vašem online LOGu PPC kampaní.
Vždy tak víte, za co nás platíte.
Kvalitní copywriting a inovace
Kreativně a funkčně zformulujeme vaše unikátní prodejní výhody do propagačních textů tak, aby bylo každému hned jasné, proč si vybrat právě vás.
Inovace jsou naší prioritou a pečovatel naším archetypem i posláním.
Pochopíme váš byznys a provedeme vás cestou chytrého a měřitelného růstu.
Díky našemu know-how získáte náskok nad konkurenty a posílení vaší značky na trhu.
„Na čem si jiné agentury v rámci výkonnostních kampaní pro naši společnost vylámaly zuby, Shopsys perfektně zvládl.
Oceňuji maximální profesionalitu a kreativitu zároveň. A to nebývá úplně standardem.
Díky!“
„S Shopsysem spolupracujeme již 12 let. Po mnoha zklamáních s jinými agenturami a naopak dobrých zkušenostech s firmou Shopsys jsem se rozhodl využít jejich služby v oblasti PPC. Výsledky kampaní na sebe nenechaly dlouho čekat a příjemně mě překvapují i po 12 měsících aktivní spolupráce. Za firmu Pavlínek mohu Shopsys jednoznačně doporučit.“
Můžete se spolehnout, že vaše PPC účty budou v rukách zkušených specialistů, kteří disponují certifikáty Google Partners, Heureka, Mergado, BiddingManager, Google Analytics, Google tag manager. Za kvalitu své práce ručíme.
Láďa je šéf oddělení výkonnostního marketingu a specialista na PPC kampaně. Věnuje se jim už od roku 2006, kdy byl v ČR jedním z prvních, kdo získal oficiální PPC certifikaci od Googlu a stál u zrodu PPC oddělení ve společnosti H1.cz. Své PPC oddělení na palubě Shopsysu vede od roku 2016. Láďovým heslem je: "Nedělejte z produktu spotřební zboží. Udělejte z něj něco, co nikdo jiný nabídnout nedokáže."
Z admina vývojářem, z vývojáře markeťákem. Lukáš svou marketingovou kariéru začal v cestovní agentuře, kde se staral o online marketing včetně PPC a XML feedů. Poté přešel do e-shopu, kde kromě online marketingu vyvíjel XML feedy pro zbožové srovnávače. Lukáš úspěšně prošel Heureka certifikací. V Shopsysu se specializuje na zbožové srovnávače, XML feedy, CRO a datovou analytiku. Jeho heslem je: "Když to není změřené, je to jen domněnka."